Cansubasak Normalde oğlum çok sakindi ama 3 gündür durmuyor kucakta duruyor sadece kucakta uyuyor beşiğe koyunca uyanıyor kollarım yoruldu artık napacağımı bilmiyorum bir akıl verin
Mom567 Cansubasak gaz sancısı başlamıştır canım sıkıştırıyorsa çıkartamıyorsa huysuzlanır gaz ilacı almanızı öneririm
Lilensa21 Cansubasak gaz damlası ver karnına masaj yap sancısı var belliki yediklerine dikkat et ben çok çekiyorum gazdan allah yardımcın olsun ben metsil kullanıyorum kimyon rezene çayı içiyorum hem sütü arttırıyor hem bebeğin gazı hafifliyor biraz .
Sevvalaydin Cansubasak o gunlerde gaz sancilari baslar ilaclar hafifletiyor ama tek cozum zaman malesef bol bol ilik suyla karnina su yapin banyo yaptirin hergun karnina masajlar yapin karnini sicak tutun
Mom567 Cansubasak bende biagia kullanıyorum şuan , nurse harvey var o bize fayda etmişti onu da deneyebilirsiniz