Eğer bebek emerken diğer göğsünüze takarsanız çok verimli sağım yapıyor ve hiç acı olmadan zahmetsiz bir şekilde, yıkaması taşıması elektrikli pompaya göre çok çok kolay, ben de philips avent vardı çok sıkılmıştım açıkçası temizlemekten. Tek kötü yanı bebek emmezken performansı düşük onu belirteyim.
Ben o açıdan memnun kaldım. Bir arkadaşım da bebeği emmezken bir göğüsüne mochi bir göğüsüne manuel pompa kullanıyor bu şekilde veriminin gayet iyi olduğunu söylemişti bana.