NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Tıp fakültesinden randevu alamıyorum, bu yazı çıkıyor. Neden böyle bir hata veriyor olabilir? Güncelledim de. Chrome da da aynı hatayı veriyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hepyerdeyizz Şimdi baktım ilk defa deniyorum. Beceremedim 🤷🏻♀️e postalar uyusmamaktadır diyo. Nmrmi yazdim üstte eski nmrm ı gördüm 💁🏻♀️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ogulluana Evet, anımsıyorum sizin Antalya’lı olduğunuzu. Ama burda yasamıodunuz galiba Yanlış hatırlamıyorum 🤔
Meri-Mel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Canım bazı tıp fakültelerinden telofon ile randevu alınıyor sadece e nabız üzerinden MHRS den randevu yok
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Meri-Mel e nabızdan yapamadım işte, bilmiyorum anlamadım. Arasam desem de, bugün hafta sonu. Hallettim neyse ki:)
Meri-Mel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Canim sahi sen hamilemiydin sanki geçen yıldan öyle kalmış aklımda 3. Ye doğdu mu bebiş ya da
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Meri-Mel Doğmadı, son haftamızdayız. Haftaya pazar birliğime teslim olup, pazartesi günü kucağıma alıcm inşallah 🤲
Meri-Mel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Allah hayırlısı ile kurtarsın ,ay kuşağına aldirsin seninle o kadar konuşup senin bizim kız olduğunu yeni fark ettiğim dün geceki aydınlanma 😬🥲👀