minikfasul Bebeğim bir süre yoğun bakımda kaldı o esnada akışı hızlı biberon kullanmışlar ondan dolayı mememi tutmakta zorluk yaşıyor( meme ucum biraz büyük onun için silikon takıyorum) zamanla memeni kavrar diyorlar olur mu sizce?
busrakizinbebesi Biberonu bırakıp kaşık biberonla verin emmeye başlar o zaman benimki de aynısı olmuştu çok şükür toparladık bu süreçte memeye zorlamayın kümesin memeye