Sol memeyi verince böyle oluyor zaten solu emmeyi sevmiyor ben ısrarla veriyorum ama gece özellikle nefesini tutarak emiyo gibi boğulacak gibi oluyor öyle çok tazyikli de değil. Solu emerken sağ doluysa akıyor süt hemen topluyorum ama sağı emerken soldan hiç akmıyor. Bilgisi olan yardımcı olabilir misiniz 😔