Kızlar bebeğim dün gece 1 kere sabah 1 kere ama 3 kez arka arkaya bide şuan öksürdü ya öevrem biraz korkuttu bronsit diye bide bebek öksürdüğünde hemen hastaneye gitmek gerekiyormuş sanırım bugün pazar mecbur yarını beklicem doktoru görsün diye, başına gelen var mı