omeri amonyak dermatite benziyor benim kızımda olmultu buna benzet daha hafif bu mantara dönmeye yakın gibi bana doktor oly krem fito ve antibiyotikli krem vermişti 5 günde geçti. Bezden kaynaklı olabiliyor ıslak mendil kullanıyorsanız olabilir çok çişli bezle duruyorsa olabiliyor hava almıyor sonuçta altını sık sık değiştirip ıslak pamukla temizleyin iyice kurulayın ıslak kalmasın havalandırın biraz o şekilde kapatın. Size tavsiyem doktorunuza bu görseli atın ona göre krem veriyor çünkü hemen etki ediyor ben 1 ay çektim yayıldı. Doktorla konuştum hemen bu kremleri verdi geçti deterjan bez ıslak mendil bunlarda ciltte reaksiyon yapmış olabilir