Dede, baba, meme,mama, bebek, gel, tiss ( çiş) , kar bay bay bitti kelimeleri var mesela bazi seylerin ilk harflerini söyluyor kasik ka , elektrik e gibi hayvan seslerini çıkartıyor uçak geçti mi hemen sesini duyar pencereden bakıp uçak sesi çıkartır. Sokaktan motor geçti mi yüksek sesle korkar benden uzaktaysa koşarak kucağıma geliyor korkar şekilde göz teması felan çok iyi ama kendimiz dışında kimsenin kucağına gitmek istemez dokunsunlar istemez uzaktan bay bay felan yapar çocuk gordu mü yanına gider kitaptan bana parmağıyla gösterir bu ne anlamında ben ona sordum mu köpek nerde vs parmağıyla gösterir ama konuştuğu dayı bu (su) gibi bazı kelimeleri söylemiyor artık bunlar normal mi acaba kelime sayısı az mi yada başka bi sorun olabilir mi mesela bi odadan başka bir odaya birine seslendik mi korkuyor hemen yanıma gelip sarılıyor bu normal mi hastaneden vs korkar girdik mi otoparktan tanır doktora felan kendini dokundurmuyor ama bu durum travma olmuş olabilir bebekliginden beri çok doktora gitti çok kanı alındı