nazgrr prenseskus ben sevmedim çok kaba duruyor mağazada denedik içinde durmadı bir umut bana kolaylık olur dedim deneyeyim diye yine aldım ama ağlıyor iade edeceğim. Gidebilirsen mağazada rica et tak dene bebeğinle
metehansmomm prenseskus bel desteği olmadığı için bir süre sonra inanılmaz sırt ağrısı yapıyor. Kırmızısını kullanmıştım. İkinci bebeğimde bel destekli bir model aldım rahatladım. Mutlaka bel destekli alın
SuMisalii prenseskus sadece adı farklı olan ama modeli aynı olan kanguru kullanıyorum. İlk kızım hiç sevmemişti ama ikinci kızımı 1 buçuk aylıktan beri kullanıyorum 6 aylık olcaz hala devam çokta sevdi bende kolaylıkla taşıyorum.
KaranimEgem KaranimEgem şimdi baktım da 500 tl oluormuş ordan en az diğer uygulamalarda komisyon kesiyor maalesef sıfırını alsanız daha iyi