LeoBaby Arkadaşlar selam, özellikle beslenme bozukluğu ve iştahsızlık konusunda iyi bir çocuk doktoru tavsiyesi verebilir misiniz lütfen. Önceliğimiz İstanbul Anadolu yakası.
gizem6767 LeoBaby 12 aylık bızımde beslenme bozukluğu var özele gıdemdım durumdan oterı devlet getırdım azcık yese ona yarar diyolar hıc yemıyor dedım anlamadı psikolog yonlenderdı sen nerde oturuyorsun