Kızlar benim oğlum hep yanlız büyüyen bir çocuktu.Ben ve babası dönüşümlü bakıyorduk bizi bile bir arada çok az görüyordu.Ben 3 yaşa kadar ekran vermedim bazen çok çok nadir yani o 3 yılda toplam 4 5 kere felan izlemişti.Sonrasinda oğlumun konuşması gerideydi buna rağmen yaşıtları çok güzel konusuyorlarken oğlumun konuşması gerideydi ki o cocuklar devamlı TV tlfon izlemelerine rağmen .Neyse 3 yaş olunca artık çevrenin baskısıyla işte acmiyorsun o yüzden konuşmuyor felan dediler bende açayım artık dedim ve çok tuhaf ki gerçekten oğlumun konuşması ilerledi.Suan aaa bir bakayım temiz olmusmu acaba diye cümle kuruyor🤣🤣tabiki,acaba,keşke gibi kelimelerle bı de.Gerci ben şuan da da vicdan yapıp çok açmamaya çalışıyorum ama açıyorum yani.Basina böyle bir şey gelen var mı TV açtığım için mi acaba konuşması ilerledi yoksa zaten bu süreçte ilerlermiydi