IrmakAliKerim Gencanne19 iyi olmuş vallaha herkes kafasına göre takılıyo aşıdan kaçarken hastalıklara yakalanıyolar
Oglunasikbiranne08 Gencanne19 haberlerde mi gördünüz ? Netten baktım da bulamadım cnm ya . İyi olmuş ama valla
[silindi] Gencanne19 Çocuğunu gözden çıkaran bu parayı mı gözden çıkaramayacak ama iyi olmuş 😅 (Bazı hastalıklardan dolayı aşılarını uygulatamayan ailelere lafım yok, sözüm bunu moda haline getirmiş araştırmayan kesime)
deletedmom763 [silindi] kesinlikle moda oldu kesinlikle (bazı kimseler) sağlık ocagına gitmiştik 6.ay aşısı için bi karı koca bebeğinin kilosunu öğrenmeye gelmiş bi kadın bizimle resmen alay etti aşıya mı geldiniz biz aşı karşıtıyız demi hayatım dedi kocasına ilginç geldi
Zisan14 Gencanne19 ay çok sevindim valla ya haberlerden mi gördün canım internetten baktım ama haberi göremedim
hayalperest_ Gencanne19 ohh iyi olmuş ama bu yaptirmayanlarda parası olan kesim cezayı öder yine yaptırmaz pek fazla değişmez o kafa
Deletedmom349 Gencanne19 süper bi haber başkasının mikrobunu biz çekiyoruz ben mecburmuyum çocuğuma aşı yaptırırken yaptırmayanın mikrobunu çekmeye iyi olmuş 😒