Ee011 Toz haznesinin lastiği çıktı yenisi gelene kadar o şekilde kullansam sıkıntı olurmu acaba bilgisi olan varmı
NmalkoC Ee011 benımde çıkmıştı canım whatsapptan iletişime geçtinizmi görüntülü arıyorlar direk sonraki iş günü kargo ile geldi banayeni hazne bende o şekilde kullandım 2 gün lastiksiz bir problem olmadı
NmalkoC Ee011 yaa anladım canım bizim 1 kez cıkmıştı eşim takti bi eşiniz denesin belki takabilir biraz fazla bastırmak lazım oturması için yerine bende geçen hafta yasadım aynı sorunu stok vardı şansıma o yüzden sizin nezaman gelir bilemiyorum
NmalkoC Ee011 evet canım taktık 1 ay kadar o şekilde kullandım sonra tekrar cıktı cıkınca istedik yedeğini benım v15 sizin hangi model acaba tanıdıklarımdav12 gen5 olan var onlarda böyle sorun olmadı
NmalkoC Ee011 v15 lerde krpnik sanırım şikayetlere baktığımdada hep bizim modeli yazmışlar çünkü bu probleme ama gelen hazne çok sağlam şuanlık inşallah en kısa zamanda gelir sizede