barankus ay hipp kullanıyorum ama bir sürü mama denedik, sma comfort, golden goat, aptamil sevmedi fazla içemedi en son hipp aldık. millet ishal yaptı falan demiş ben de bekliyorum ishal olsun ama yok yine 3. Güne girdik kaka yok huzursuzluk çok, peki bebekac gold kötü kokuyor falan diye okudum öyle mi acabaa onu merak ediyorum bende başlamak istiyorum da bide forbiome aldım 3. Gün bugün bakalım inşallah iyi gelse (bebelac kilo aldırır mı bebeğimin kilosu da alt sınırda gidiyor hipp kilo aldırıyor diyolar)