Kızlar merhaba benim bebeğim 8 aylık oldu hala yemek yemiyor kafayı yemek üzereyim.bunun için Doktora gördüm idrarda enfeksiyon çıkmış d vitamini b12 demir protein hepsi düşük çıkmış antibiyotik kullanıyoruz enfeksiyon için doktor o da iştahsızlık yapar dedi moralim çok bozuk korkuyorum bebeğim böyle kalır diye 8 aylık ama çok minnak 6 buçukkilp hiç kilo almıyor bu durumu yaşayan var mı aranızda 😕