Betmer Aslında beklentinize bağlı şehrin nasıl olduğu. İlk geldiğimde ben niye burdayım demiştim. Evlendikten ve çocuğum olduktan sonra iyi ki dedim. Çocuk yetiştirmek açısından birçok ile göre daha güvenlidir. Ev, özel okul açısından yine birçok şehre göre uygundur. Lojman konusunda bilgim yok. Semt olarak uydukent çok nezihtir. Site içerisinde, kileri, çocuk parkı, basketbol sahası olan çok seçenek bulabilirsiniz. İki tane avmsi var; küçük bir il için bence çok büyük bir gelişme. Şehirin içinde yeşiliklerle dolu Erkmen’ de piknik alanları ve çok güzel çiçekçiler bulabilirsiniz. Pazarda ve marketlerde envai çeşit sebze-meyve bulabilirsiniz ve sıcak illerden daha uyguna alırsınız. Köy yumurtası, sütü çok rahat bulursunuz. Frig vadisi şehre bir tık uzak gezilecek yerlerden biridir. Mümkün olsa yıllarca burda kalabilirim. Eşim ve ben deniz kenarı illerden geldik üstelik. İnsanlara gelirsek eskiye göre bence çok çok modernleşti Afyon. Çok sevdiğimiz Afyon’ lu arkadaşlarımızda var. Çevremizi kendimiz belirliyoruz sonuçta. Olumsuzluklar olmuyor mu elbette her yerde olduğu gibi. Burda mağaza sayısı kısıtlı mesela benim sevdiğim mağazaların çoğu yok. Özel okul sayısı sınırlı, talep çok gören devlet okullarında da sınıf mevcutları çok kalabalık. Birde beğenip beğenmeme olayı nerden geldiğinize de bakar. Biz pahalı bir ilden geldiğimiz için burası çok uygun geldi açıkçası, birikim yapabiliyoruz. Kolaylıklar diliyorum size🌻