Lumea kullanıyorum. Daha doğrusu bi dönem kullandım 3 kere uyguladım, çok zahmetli ve uzun iş olduğu için üşendiğimden yapamıyorum şuan. Evet azalma oldu ama bu cihazları uzun süreli ve devamlı olarak kullanmanız gerekiyor. Yani 8 seans yaptırdım tüylerim bitti gibi bi sonuç beklemeyin. Kıl köklerini uyutuyor ve 2-3 ayda tekrar çıkıyor gibi düşünün