kevserisa Herkes linçlemis ama ben dikkatli bir anne görüyorum benimde bebegim 5 aylik ve sürekli elleri parmaklarini oynatıyor bende cok endise ediyorum, keşif dönemi olabilir diye beklemedeyim. Tabi sonrasında da devam ederse doktora götürmeyi de düşünüyorum, artik otizim 6 aylıkken bilr teşhis edilebilir . Bilmeden okumadan 10 yıl önceki bilgilerle 3 yaşından önce teşhis olmaz diyorlar hala