arasmom16 bende o dönemlerde 4 saate kadar uyumasına izin veriyordum 3. Saatte uyanırdı genelde bazende 4 saat uyurdu. Sarılık riski azaldıktan sonra uyandırıp gelişmesini etkilemek bana doğru gelmiyor, sizin gibi bende çok düşündüm burda kaç defa herkese sordum, araştırdım, doktorlara sordum. En sonunda vardığım sonuç bebeğin uyuması oldu. Uyudukça büyüsün der eskiler bazende gerçekten buna inanmak lazım. Bir çok bilimsel araştırmada da uykunun bebeklerin gelişimini etkileyen en büyük faktör olduğu yazıyor. Bırakın uyusun, 4 saati aşmamak kaydıyla. Biz 40 günlüğüz bıraktım kendi haline 4-5 saatte bir uyanıyor zaten