İstanbul Bağcılarda Oturuyorum 5 Yıllık Profilo Çamaşır Makinem Çamaşırlar Yıkanırken Bip bip ötmeye başladı ekranda E20 yazıyor makinemi boşalttım hala susmuyor hangi programa alırsam alayım bip bip ötüp ekranda E20 yazıyor ne yapabilirim daha önce başına gelen var mı ?tanıdığınız çamaşır makinesi tamircisi varsa önerilerinize çok ihtiyacım var güzel anneler ☺️