maygirl kuzum annemler normal tartıda çekiyor bizim çıktığımz var ya onla ölçülür mü srrik bilmiyorim çocukların ki sağlık ocaklarında falan daha hassas tartı oluyor ya .hangi kıyafetle cektielr bilmiyorum detayls çok kalın degilmstr ama çünkü havalar iyi diye normal giydiriyordu annem ben yokken tsrtmislar .belki de düşük kalorili beslenyir çünkü yeni yeni bisileri güzel yemeye başladı şükür.corba içiyoruz ekmek yemeyi sevmez pek makarna yer et balık flaan da yediriyorum ne pişirdiysem ondan yer.yeni yeni bisielr yediği için onalr bana o kader guzel gsliyor ki o kadsr yediği.gunde 2 öğün gibi yiyor arada sürekli meyve falan az az yiyor aslında da ama az galiba öğün sayısı ya onu farkettim artırsyim bari