Arkadaşlar oğlum 30 aylik 16 gündür tuvalet eğitimine başladık gün içinde altına yapmiyo oyun oynarsa falan dalarsa kaciriyo onun haricinde tuvalete yapiyo ama kesinlikle solemiyo geldi diye ben belli aralıklarla götürüyorum ve öle yapiyo bu durum ne zaman değişir ne zaman kendi söyler birde dışarıda kesinlikle yapmiyo ya tutuyo yada çoğunlukla altına kaciriyo dışarıda ne yapmam gerekiyo deneyimlerinizi paylasabilirmisiniz