Bebeğim 14 aylık. 3 gündür aşırı sıvı kaka yapıyor ilk gün günde 3 defa yaptı hepte taşırdı. 2.gün 1 defa onda da taşırdı bugün de aynı çok çok yaptı 1 defa. Diyeceksiniz neden doktora götürmüyosun ocean microfer kullanmaya başladık onun yan etkisi olarak düşündüm ve azı dişleri çıkarıyor o yüzden huzursuz da zaten bunlara bağlayıp doktora götürmedim. Ama yarın götüreceğim 3.gün n bugün. Bide karnından hep su sesi geliyor mesela sıcak su torbasını sallarsın ses çıkarya aynı öyle bi ses çıkıyor emzirirkenhareket ettirirken farkettim. Başına böyle bişey gelen var mı. Bunlar dışında Bi anormallik yok oyuncaklarıyla hep oynuyor gülüyor neşeli hasta gibi değil sadece Gündüz uykusu hiç yok 3 gündür. Böyle bir durum yaşayıpta yardımcı olabilecek var rmı?