Herkese merhaba. Bebeğim 17.5 aylık oldu sadece 4 tane dişi çıktı. Altta 2 tane üstte 2 tane. En son diş çıkarmasının üzerinden 4 ay geçti ama yeni diş çıkarmıyor. Damaklarını kontrol ediyorum çıkmak üzere olan bir dişi de yok. Nedendir acaba böyle bir süreç yaşayan var mıdır aranızda?