Angelmom303 ah canım valla tecrübelendik artık , veriyosun mamayı zaten doysun yap bolca, mama kötü değil zaten içinde çeşit çeşit vitaminler probiyotikler var . Ver 90 lık ılık bi mama bak doyunca nasıl güzel uyuyo. Sma ver içeriği temiz vitamin çeşidi çok gaz kusma yapmadı bizde. Korkmaaa yurtdışında çocuklar meme bilmez hepsi mamayla büyüyorlar avrupa bile destekliyo düşün bu işlerin ehli ülkeler. O yüzden lütfeb ver doysun yazık aç bırakma