Kızlar bebeğimin geçmeyen geniz akıntısı ve tıkanıklığı var doktor zaditen verdi damla geceleri 4 damla , yan etkilerinde uyku ve kabızlık var , İkiside oldu bende kabız oldu diye dün vermedim ama hala tıkalı bebeğimin genzi o yüzden emince mama içince hep genzine kaçıyor ben çok korkuyorum her beslenme zamanında o yüzden ya mama veriyorum yada süt sagip veriyorum arada , Geçmeyen geniz akıntısı 1 aydır var zaditen kullanmaya devam etmeli miyim Salı gününe randevumuz var Kulak burun bogazdan , Bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım ?