Selamm hanımlaaarrrrr,,,, tesettürü hakiki anlamıyla taşıyamıyorum olması gerektiği gibi 4×4 yapamıyorum Rabbim en iyi şekilde yerine getirebilmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
Konuya gelecek olursam 12 senedir kapalıyım şükür ama hiçbir zaman dokunmadan siparişle vs eşarp almadım yani kumaş vs de bilmem hiç 😬 öyle marka falan da kullanmam illa ki ipek vs olmak zorunda değil falan rahat olayım yeter bana.. daha çok günlük hemen her türlü kıyafete uyacak şeyler kullanıyorum. Dolabımda klasik temel renkler yer alır; gri, siyah, vizon, sütlü kahve, birkaç ton yeşil vs.. şimdi eşarbımı şu tarz bağlıyorum( görsel altta) buna göre kolay şekil alan, kaymayan, kesinlikle rahat olan kumaş önerilerinizi bekliyorum.. aldığınız beğendiğiniz sürekli kullandığınız markalardan da söyleyebilirsiniz.. çok teşekkür ediyorum şimdiden💗💗
