Benim kızım yoğun bakımda. 26 gündür kakasını yaptığı için akciğerleri kötü durumda. Entübe. Dün olsijen tüpünü çıkardılar ağzından ama tolere edemediği için geri taktılar ve yine entübe edildi. Kızım ecmo cihazına bağlandı çok badireler atlattı. Görseniz vücudu delik deşik. Nerdeyse bir aydır orda ve hala bile netlik yok ne zaman çıkıcağına dair. Çok yoruldum iki çocuğum daha var düzenim alt üst oldu çocuklarım huy değiştirdi. Medipolde oranın yoğun bakımı nasıl bilmiyorum. 37 haftada doğmuştu geç bir haftada değildi üstelik. Lütfen bilgi verin yaşayan, bilen kişilerden yorum bekliyorum