Ben Vitabear’ın saç için olan jelibonlarından kullanıyorum. 4. ayımda dökülme başladı benim de. Şu anda 7 aylık olmak üzere bebeğim. Ön iki yandan da kelleşme oldu bende. Bildiğiniz saç derim gözüküyordu. Şimdi saç dökülmem ilk baştakine göre azaldı ve kelleşme olan yerlerde saçlarım çıktı. Halen dökülüyor ama ilk başta tutam tutam geliyordu. Şimdi daha az, buna da şükür.
Ekstra bir yağ vs kullanmadım ama piyasadaki en iyi ve hızlı saç uzatan yağ Dax-Supergro. Bunu bir deneyin derim. Ben şimdi bundan aldım. Urban Care’in Biotin-Caffeine serisinin toniğini ve serinin 1.sini aldım (duş öncesi yağı). Kolajen ve klorofil alacağım. Bir ay bu ikisini de kullandım. İllaki etkisi olmuştur sanırım. Ocean’ın D3K2 takviyesi ve Decavit’in multivitamini de var elimde. Bunlar dışında biberiye ve ısırgan otunu demleyip, sprey şişeye doldurup onu tonik olarak kullanacağım. İçerisine yeşil çay ve karanfil de ekleyebilirsiniz. Yukarıda arkadaşın söylediği gibi Evigen-Bepanthene-Bemiks ampul de yıllardır uygulanan bir tarif. Bunlar dışında da elimde yine olan yağlarım var henüz başlamadım kullanmaya ama en etkilileri yine onları da söylüyeyim: Çam terebentin, hint yağı, biberiye yağı.
Demir, çinko, D vitamini, kalsiyum, magnezyum değerlerine de baktırmanızı öneririm tekrardan. Bunların eksikliği hem yorgunluk hem de saç dökülmesi yapabiliyor maalesef. Ben de umarım bir kan tahlili yaptıracağım. Şu anda aklıma gelenler bunlar. Kelleşme görünce kendimde bir anda kafayı yedim resmen, öyle bir taktım ki 🥲 Bayağı bir araştırdım ve bunlarda karar kıldım. Umarım okuyanların işine yarar 💕🌸