alya2003 Kaka yapmıştı altını değiştiriyordum sonradan tekrardan çok yumuşak kaka ile kan geldi kahverengiye yakın ilk defa bugün oldu. Acile götürsem bakarlar mı? Takip mi etmeliyim veya ne yapmam gerekiyor ? Tecrübeli anneler bakar mısınız?
nnoktaa alya2003 acilde çok ilgilenirler mi bilmiyorum. Ancak bi kaç dışkıyı daha gözlemleyip pazartesi çocuk doktoruna götürebilirsiniz. Alerji belirtisi olabilir.
durubebek_ alya2003 benim kızım dada oldu süt ve süt ürünleri alerjisiydi ama geçiciydi geçti şimdi çok şükür endişelenmeyin yenidoğan dönemi şuan çocuk doktoruna gidin ve kaka resmi çekin bakıyor o şekilde bir şey söyler size diyet demişti bize bir süre sonra diyetide açtık geçmişti
bdundar Bu aydaki bir bebeğe alerji testi yapılmaz yapılsa da doğru çıkmaz büyük ihtimalle süt alerjisi
alya2003 bdundar bilmiyorum kan ve kaka testi yapıldı. Kan testleri temiz dediler kaka da zayıf pozitif yazıyor. Röntgen çektiler çok gazı var dediler sürekli gaz çıkaran bir bebek zaten anlamadım. Bugünde ultrason çekilecek bilmiyorum aklım allak bullak oldu