Onu kullanırken ıkınmama gerek kalmamıştı bu yüzden dikişlerime herhangi bir şey olmadı ama gecenlerde kullandım biraz kabızlık çektim yarabbiii gece birden karın ağrısıyla uyandım tuvalete koştum önceden kullandığımda böyle olmamıştı belki ben üşütmüşümdür ondan da karnım ağrımış olabilir ama yine de kabızlık çekmektense kullanın derim zaten doktorunuzda yazmış