Feyzosumunannesi Kullanan var mı ? Ben w201 kullanıyordum sıkıldım yaz geliyor değiştirmek istiyorum. Hangi kodu önerirsiniz 🌼 Başka marka şekerimsi koku olmayan parfüm öneriside alabilirim 🤍
MimarAnne0 Feyzosumunannesi ben libre ve libre intense kullanıyorum y102 olması lazım çok beğeniyorum o kokuyu
nnoktaa Feyzosumunannesi he parfüm kullanıyorum. Mad parfümü bilmiyorum 😂 Yıllardır soğuk havalarda kenzo flowers sıcak havalarda lacoste touch of pink kullanıyorum. 😂
nnoktaa Feyzosumunannesi çiçek emojisi koymuş yani demek istiyor ki çiçek kokularından hoşlanıyorum 😂😂😂 @Gokturkmom