Merhaba anneler bebeğim 15 günlük, bugün kontrolde sakral gamzesi olduğunu, genelde bir sorun olmadığını ama sıvı falan gelirse haber vermemi söyledi doktor. Önemli bişey değildir muhtemelen ama kalça ultrasonu çekilirken hatırlatın ona da bakalım dedi. Ama ben psikopatlığımla internetten okudum ve çok canım sıkıldı olabileceklere. Folik asit eksikliğinde çok oluyormuş ama ben çok düzenli kullandım folik asit hatta bi ara fazla içtim demir ilacında da olduğunu bilmeden yanlışlıkla.
Sormak istediğim iki şey var;
Sıvı gelirse nasıl anlayacağım çünkü poposuna çok yakın ve altını açarken oradan sıvı varsa bile emilir bez tarafından
Bir de bu durumu yaşayan oldu mu?
Dua ediyorum bol bol Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🤲🏻😔