rumeysa1402 genelde eldiven dönemi bitince biraz kiloda alınca düzeliyor bazı çocuktan çocuğa değişir gerçi misal benim oğlum ayakları öyleydi çorabı bı cikartirdim ayakları nemli ve soğuk olurdu hep akşam dışarı çıkardık ederdik 1 yaşından sonra yürümeye başlayınca falan elleri hemen sogurdu çok zor oluyor öyle ısıtmak gerekiyor dikkat etmek gerekiyor kızım var mesela hiç öyle bişi yaşamadık elleri falan hiç soğumaz ayaklarıda öyle nemli olmazdı farkediyor yani bebekten bebeğe