Kızlar merhaba, bebeğim 36 günlük doğumdan itibaren meme reddi sorunumuz vardı sütümü sağıp veriyordum son 1 haftadır emmeye başladı ama bu sefer benim sütüm azalmış gbi hissediyorum. Önceden göğüslerim çok şiş oluyordu kendiliğinden akıyordu artık şimdi sıkınca geliyor ve sağmayı denediğimde eskisi kadar süt gelmiyor. Bebek emdikçe süt geliyor diyorlar ama gerçekten azalıyor mu yoksa düzene mi giriyor ne yapmalıyım bilemedim.
Tecrübeli anneler deneyimlerini ve fikirlerini paylaşırsa çok sevinirim. 😰