Omtal--momm1 12 gün gecikti adetim ama hamileliğe dair hiç bir belirtim yok, ilk hamileliğimde hep midem yanardı ama bunda yok, şehir değiştirdim bide onun etksii olabilir mi acaba, acill yardım
Kayra_68_aksaray Omtal--momm1 bu ay Benimkide gecikti hiç sorma inşallah hamile değilimdir spiral var 2 3 aydır adetim de değişiklikler vardı bu ayda yok stres ettim ondan mi anlamadım test alıp yapmaya da korkuyorum acıkcasi ama kesinlikle bebek düşünmüyorum cunkü 3 tane var zaten
Aysunnkaya Omtal--momm1 belki bu sefer önceki hamileliğinizdeki olan şeyler bunda olmaz olcak diye bişey yok sonuçta