Busbus03 27 aylıkken mecburen bant yapıştırdım, meme acıdı şimdilik ememeyeceksin, doktora gidelim krem alalım dedim.
Onun hoşuna gitti. Krem sürdü tekrar bant yapıştırdı. Böyle böyle unuttu
Ama gece onun uykusunda verdim. Kalkmasını beklemedim, uyurken ağzına verdim o emip boşalttı. Hem ben rahat ettim hem de o bir daha kalkmadı emmek için. Bu şekilde tam 4 gece verdim, 4 gece sonunda artık süt dolmadı, oğlumda tamamen unuttu
Ara ara ağzına alırdı ama 1 hafta sonea resmen tiksindi istemiyordu. Alıp bırakıyordu