nursnmh bizde 3 kişi koyun koyuna yatıyoruz ortada olan bana oluyor beşiğimiz anne yanı olmasına rağmen asla beşiğinde yatmıyor hemen uyanıyor.. yanıma yatınca da sürekli emiyor ben sürekli uyanıyorum dönmek istesem dönemiyorum elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırıyorum valla sabahtan her yerim tutulmuş uyanıyorum çok zor nasıl alışıcak bilmiyorum 7,5 aylık olduk