ayseguloget ggggr o baskıyı yapmak zorundalar akan kanın miktarina falan bakmak icin yani bizim iyiligimiz icin benimde bastirdi ama dayanilmayacak bi aci degildi sukur
Liliyy ggggr ay ben hiç böle bişey duymadım yani ameliyat sırasında sol taraf da ağrı hissettim bebeği çıkarmaya çalışırken ama omu basma oluyo sonrada hiç öle bişey yaşamadm
birazquality Liliyy yok ameliyattan sonra içerdeki kanı boşaltmak ve kanama kontrolü yapmak için sezaryen kesi bölgesine basıyorlar
birazquality ggggr offf o karna bastırma olayı berbat canım çekiliyor zannetmiştim ya bi de dikiş yerime su torbası koymuşlardı 2 3 saat su torbasıyla yatmıştım acı çeke çeke ama göçük olmadı çok şükür
ayseayliz ggggr benim iki kişi bastı ve sırf bu yüzden aşırı kaburga ağrıyo çektim 15 gün boyunca çok kötüydü ama içe çökme falan olmadı karnımda
ggggr Kimsede yokmuş ya çok korkuyorum hep geçer diye düşündüm geçe belki rahim küçüldükçe kaç ayda toparlar rahim eski haline ne zaman geldi sizin
Themom_ ggggr spinal sezaryen oldum 2 kere bastırdılar kum torbasıda koydular hatta ama hiç göçüklük vs yok. Siz kontrolünüzde drunuza gösterin
Marianne ggggr bastırma gibi hareket yapıldığını ilk defa duydum. Bana bastırmadı diye hatırlıyorum. Sadece 3-4 saat kum torbası kalmıştı Bir tek onu hatırlıyorum.
Marianne ggggr 40 günde çekildi zaten, hatta korse de takma demişti. Extra güç yükleme demişti. Çok şükür bir sorun yaşamadım ve yerine geldi. Geçmiş olsun.
[silindi] ggggr ay ne kötü şeymiş yahu Allah’tan ben yaşamadım normal ameliyat oldum çıktım odada da bastıran olmadı. 😬
Elifinannesii_ ggggr o kadar bastırılıyor mu ki ya bende 1 ay önce doğum yaptım. 3 kere hafif bastırıldı . İlk 2 seferde belden asagım uyuşuktu hissetmedim ama son seferkinde baya ağrı oldu
ckader ggggr benim Sezeryan sonrası kanamam oldu sürekli karnıma bastırdılar iki hemşire ya da ebe bilmiyorum geldi gitti geldi gitti karnıma bastırdı helak oldum. Karnım yedi yanıldı hala beş altı aylık hamile karnı gibi inmiyor
senabaryq Anlik bende aci hissettim sadece omuzlarım acıdı o an saniyelik sürdü sonra gectii sonra bebisimin sesini duydumm