Annesininpogacayanagi Günaydın anneler. İnşallah bugün gününüz huzurlu, mutlu, uykunuzu almış, bebişlerinizin de 3-4 saat uyuyabildiği bi gün olur. Bugününüz yorgunsuz geçsin amin 😌🤲
Seherronya Annesininpogacayanagi amiiiiiiiiiiin 😇 gece kaç kere uyandı sayamadım artık deliksiz uyumak istiyorum ya gündüz uykularıda 40 dakikayı geçmez ne zamana kadar sürecek böyle sürekli bitkin bir haldeyim yaşlandım resmen 😂😂
Ebrs Annesininpogacayanagi gece 2den sonra sabaha kadar oturduk oglumla, sagolsun asla uyuma denemelerimi kabul etmedi ve bu 2 aydir boyle 😔 zombiler bu kadar uykusuz kalabilir miydi acaba? 🤔🙄
Lilensa21 Annesininpogacayanagi her zaman yorgunum benimde sorunum uyuyamamak bebek uyusa bile ben uyuyamıyorum göz altlarım morardı bir kaç saat tek yatıyorum oda yarım yamalak kafama bir sürü şey takıyorum kocam bile bişey dese o gece yatamıyorum niye böyle oldum bilmiyorum psikolojim bozuldu sanırım kendimi yetersiz hissediyorum.
Annesininpogacayanagi Seherronya tüm annelerimizin ortak sorunu. Bebişlerimiz resmen bizimle oynuyor. Tam uyudu derin uykuya geçti yemek yapım diyorum daha salondan cıkmadan baslıyo uyanmaya 😄 nereye der gibi bakması yokmu bide. 🧐
Misskokulum [silindi] bacım günaydın ben de az önce senin profile girdim ne zaman girmiş diye çevrimiçi değildin benimki uyuyor kocam kalktı ise gitti uykum bölündü uyuyamıyorum 😒
Esilkayra Of ben ya ben burdayım gece yatış 2 30 su zaten milyar milyor kere de kalktı 6 30 da kalkıyorum işe gitmek için ben nasıl ayakta durayım imdat yangın var diye bağırıcam yakında 😂😂
Annesininpogacayanagi Esilkayra anaaa üzüldüm kız sana valla 😭 bide işe gitsem evde terör estiririm herhalde.
Esilkayra Annesininpogacayanagi kimsen olmayınca estiremiyorsun kime kızayım minicik oğluma mi böyle böyle geçip gidiyor işte günler
Misskokulum [silindi] sersem gibiyim sabah uyandı altını falan değiştirdim biraz uyumuşum yeminle vücudum uyusuk gibi bundan sonra uyumuycm 😏🤯🤯