Aslında böyle şeylere inanmam demeyeyim de hiç görmediğim için olma ihtimalini düşünmem ama bir kaç defadır dikkatimi çekiyor eşim yoğun çalışıyor evde olmadığı günler akşam oğlumu uyuturum çay kahve içerim gece 1 den önce uyumam o ne zaman erken gelse ay sanki üstüme çöküyor ağırlık yani bugün yakınlaşmak istiyor benim dermanım yok sanırsınız günlerdir uyumamışım dizi bile izlemiyoruz eşim evde olunca uykum geliyor neden olabilir hanımlar ya artık büy mü yaptılar diye düşünüyorum