happymoomyy bizim de başımıza geldi, oğlum tam düşerken eşim elinden tutup çekiyor o esnada dirseği yerinden çıkmış eve bir geldiler çocuk ağlıyor ama nasıl ağlamak hemen acile götürdük röntgen çektiler nöbetçi ortapedi doktoru gelip dirseği yerine oturttu. Çocuk ağrıdan yorgun düşüp uyumuş olabilir hiç beklemeden götürün acile eğer kırık falan varsa müdahale edilsin çok geçmiş olsun bu arada