Kızlarrr ev taşıyorum eşyalar koliler o kadar yoğun ve yorgun günlerden geçiyorum ki çok kötüyüm kızım 2 aylık sürekli ağlıyor kucaga alınca susuyor bazen kucakta bılle ağlıyor uyumuyor aslaaa hep huzursuz karnını tok altı temiz 🙁🙁🙁
Azıcık uyusa kolileri dolduruyorum asla dinlenip uyuyamıyorum