Kızzlaaar duydunuz mu haberi gerçi ben geç duymuş olabilirim belki .. çalışan çalışmayan tüm annelerimize devlet düzenli olarak her ay “100 Euro” ödemesi yapacakmış .. bebekleri 0-60 ay arası olan tüm annelerimiz yararlanabiliyor ... şu an da sadece 7 ilde başlatıldı bu arada başvuruda bulunabilirsiniz .... İstanbul - Ankara - Antalya - Bursa - Elazığ - İzmir - Malatya .... hedef 2020 -2021 lere doğru diğer tüm illerede ulaşmak tabi ki 🙋🏻♀️