Selam kızlar bebeğim doğduğundan beri hep haftada bir 9-10 günde bir kaka yapıyor çoğunlukla fitil atıyorum 9 gün olunca sürekli ıkınıyor hele 2-3 gündür atak mı gaz mı bilmiyorum uyumuyor ıkınarak uyanıyor günde 2-3 kez mama da veriyorum probiyotik de kullanıyoruz gaz damlası daha kötü yaptı diye bırakmıştım doktorum başka verdi şimdi colex onu deniyoruz böyle olup kakaya çözüm bulan var mı