aysensen yara olucaktir büyük ihtimalle, benim bir göğsümün ucu yoktu bebek çekip çıkarana kadar yara oldu haliyle. Ama inanın tek çözümü bol bol havalandırıp lansinoh ile nemlendirmek. Onun dışında her şeyi denedim geçmesi için ama tek çözüm bu oldu. Siz de şimdiden havalandırın bol bol mutlaka ☺️