eses123 Annem aldı sorsan belki 2-3 kere kullanmıştır birde annemin bosch marka bir türlü sevemedim benimki de Bosch ama normal fırın benimkinde 2 tane raylı kat var çok rahat oluyor anneminkinde 1 tane var. Mesela tel var normal borcam gibi kaplar koymak için benimki dümdüz anneminkinde ikiye bölük hiç rahat değil.