2 yas çocugum da alerji gibi başladı popoda
Burada sormustum sizede
Cogaldi cogaldi su an tüm vucudunu kaplamis durumda
Farklı zamanlarda farkli hastane 3 farkli cocuk doktoruna götürdüm
Hatta birisi dedi ki de görmüş zaten neden tekrar getirdin diye.
Alerji deniyor. Düşünüyorum neyi keseyim. Hic bir alerjisi yok çocuğun.
Anneyiz biz gerçekten hissediyoruz biseylerin ters gittigini.
Bugun artik 4.kez acil doktoruna götürdüm.
Sabah gördü alerji dedi kan testi aldi.
Aksamina 5.kez baska dr gosterdim
Gorur gormez 6.hastalik dedi. Tanisi yok gececekmis kendi kendine.
Velasil 5 doktor sonunda sanırım doğruyu soyleyen oldu. Ben yinede alerji alanina randevu almaya calisiyorum
Hafif atlatiyoruz sanirim ates yok kasinti yok
Bu sureci en kisa sekilde nasil atlatabiliriz? Bilgisi olan varsa yardimci olursa sevinirim..💞
Konudan bagimsiz enistem amelîyat için özel hastaneye gitti. Ameliyat oldu. Daha doğrusu öyle biliyorduk. Aradan coook zaman gecti. Adam agridan duramiyor. Yatamiyor kalkamiyor. Doktor bi arkadasi rontgeni görüyor ve adamin çıkık kolunu yapmamışlar öylece duruyor.🫣
Ve 100₺ milyar aldilar
Simdi devlete arastirmaya gidicek oradan 6 ay bekle randevu verecekler denmis