Kizlar bir tane kızım var Ekim ayinda 6 yaşında olucak her gün benden kardeş istiyor tek başına oynuyor her zaman ona bakıp üzülüyorum bendede spiral var artık çıkartıp 2.cocugu yapmak istiyorum ama kararsızım aralarindaki yaş farkida çok olsun istemiyorum sizce 2. Yapma zamanı gelmiş geciyormu işte seneyde 1.sinifa baslicak spiral çıkartıp 2.yapsammi diyorum yaşımda 30 cunku