cansukarakasy Benim beneğim 5900-6 kilo haftaya 2 aylık olacak normal mi Sizin bebeklerde durumlar ne kızlar Kaçınca hafta da doğum yaptınız (Ben 41 )😂😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi cansukarakasy Bebeğinizin kilosu gayet iyi maşallah. Ben heryerde bebek kilosunu söylemeyi doğru bulmuyorum aman Allah korusun nazar değer.
melek3675 cansukarakasy ay kilosunu yazdın ne olay oldu neyin nispetini yapacaksın sanki ya burda ne değişik insanlar var cidden anlamıyorum biride yazmış seviniyomusun kilolu diye hey allahım ya yok bide ağlasın bebeği kilolu diye
cLearQueen cansukarakasy kilolu demek saglikli demek degildir. Tmm bacım en sisman bebek senin en sagliklisi da senin
cLearQueen cansukarakasy seviniyorum tabi sağlığı kilosu yerinde sen sevinmezmisin Böyle bi yorumu var yukarda
cLearQueen melek3675 bir suru anne bebegi degisik sebeplerden zayif kaldigi icin (hastalik alerji gelisim geriligi vs.) uzulup kilo aldırmak icin post aciyor. Bu sekilde bebegimin kilosu yerinde saglikli diye post acilması bana da biraz nispet gibi geliyor. Okuyan anneler üzülebilir
melek3675 cLearQueen ona bakarsanız birsürü bebeğini kaybetmiş anne var bu uygulamada çoğu kişide sevincini paylaşıyor ne alaka yani
KaranimEgem Kadın hava atmamış ki sıradan bir post açmış ama kıskanç bu kadın milleti ya benim çocuğumun kilosunu duysalar kalpten giderler hrhalde dnndj
cLearQueen KaranimEgem kimsenin kilosu fazla diye kıskanclık yapmadım yapmam. Kilo demek saglik demek degildir bunu biliyorum. Kilolu bi bebekmisim, gencligim saglik sorunlariyla ugrasmakla gecti 😊
Deletedmom192 Kılolu esıttır saglıklı demek olmadıgınj anladıgımızda evrım gecırecegız herhalde. Kılo postlarından gına geldı. Bebegım xxx kılo sızce ıyı mı bunu yapanlarda nedense hep kılolu bebek annelerı oluyor. En mukemmel annecık.
KaranimEgem cLearQueen kadın çok sağlıklı dememiş ki bende bu konuda size katılıyorum ama hava atmamış bence
cLearQueen Deletedmom192 bu bildigin nispet yani. Şu an belki hasta bebeginin basinda nobette olan bi anne okudu bunu ve üzüldü
KaranimEgem Deletedmom192 sağlığı yerinde demek ki millette istiyor ki kilolu çocuklar hep sağlıksız olsun ayrıca kilosu fazla değil gayet normal belki de boyu uzundur benim çocuğumun da kilosu fazla ama boyu uzun olduğu için normal görünüyor
cnr2024 Güzel anneler her bebeğin gelişimi büyüme hızı farklıdır lütfen kimse bebeğini bir başka bebekle kıyaslamasın😊
Deletedmom192 cLearQueen bemcede oyle. Benım bebegım 14aylık 9kılo doktor doktor gezıyorum sırf kılo alması ıcın koskoca ankarada kac tane doktor gezdım. Masallah deyım ne deyım.
cLearQueen Deletedmom192 ben de alerjiden dolayi bebegime bisey yediremiyorum kilo alımı durdu. Kaşınmaktan uyuyamıyo yanımda 15 dkya uyanıyo. Benimkinin de sagligi da yerinde degil kilosu da.
KaranimEgem melek3675 aynen öyle benim çocuğumda tavşan dudak doğdu napiyim şimdi kilolu diye göbek mi atayım herkesin kendince sorunu olabiliyor
cLearQueen melek3675 ben de bi bebegimi kaybettim acısı icimde. Unutulmuyo yani onlar da okuyunca uzuluyodur emin ol
Deletedmom192 KaranimEgem hanımefendı aynı dusuncede olmak zorunda degılız. Herkes kendı fıkrını beyan edıyor. Sıze gore kılosu az dersınız bana gore kılolu geldı. Dıkte etmıyorum benım gıbı dusunun dıye. Fıkrımı soyluyorum.